Subject: Re: intervjuer till foss-magasin

Re: intervjuer till foss-magasin

From: Johan Pettersson <p1ersson_at_kth.se>
Date: Thu, 24 Nov 2011 08:59:44 +0100

Southpole ;)

Hm nu vet jag inte hur FOSS-ig Harald Barth på PDC/KTH är men dom är ju
rätt skojiga?

Jag har ingen koll på lägre skolor men det vore intressant och läsa om
hur dom tänker och agerar - inköp, vad saknas? Hur har folk löst problem
nu? Det blev en blandad pott, lite politik och praktiskt "så räddade vi
IT mha av FOSS"

On Wed, 2011-11-23 at 21:34 +0100, Claes Jakobsson wrote:
> Hej,
>
> något jag skulle vilja se på foss-magasin är intervjuer med svenskar aktiva inom FOSS eller på annat sätt är intressanta typ varit med och byggt svenska internet (emigranter är också ok).
>
> Någon som har tips på personer de vill läsa intervjuer med eller har lust att hjälpa till att göra intervjuerna? Enklast är nog via telefon och/eller epost.
>
> /Claes

Johan Pettersson
KTH / ITM / TMT
Postal: Campus Telge, 151 81 Södertälje
Visiting adress: Mariekällgatan 3, Södertälje
Tel: +46 (0)8 790 9542  Fax: +46 (0)8-790 9511
XMPP/msn: gud_at_kth.se skype: p1ersson_kth