Subject: Re: måsvingarnas placering (var: Är det bara jag som...)

Re: måsvingarnas placering (var: Är det bara jag som...)

From: Peter Svensson <psvensson_at_gmail.com>
Date: Fri, 18 Nov 2011 15:04:49 +0100

Yes, jag brukar alltid göra måsvingar, för det har hänt för många gånger
att något jag vet helt säkert bara är en enda sak plötsligt blir två, och
så blir världen hallucinogen igen.

Mvh,
PS

2011/11/18 Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>

> On Fri, 18 Nov 2011, 1337 wrote:
>
> Jag håller absolut med om detta. Att inte ha måsvingar i if-satser, även
>>

> Ja, det blir buggar gjorda av dem som aldrig lärt sig att skriva if-satser
> utan måsvingar. Så det är bäst att aldrig gå i den fällan! =)
>
> --
>
> / daniel.haxx.se

http://swdc.se/crashandburn2012/ Conference in Stockholm on Continuous
Integration, testing, deployment and virtualization. You know you need it.
http://se.linkedin.com/in/petersvensson
--
http://twitter.com/psvensson (@psvensson)