Subject: Är det bara jag som...

Är det bara jag som...

From: Göran Krampe <goran_at_krampe.se>
Date: Fri, 18 Nov 2011 09:50:25 +0100

...funderar över varför denna lista (i alla fall på senare tid) nästan
uteslutande tycks diskutera "politiska" aspekter inom FOSS? Alltifrån
FSF vs världen, könsfrågor, FOSS i skolan, IDG yaddayadda mm mm.

Inget direkt fel i det förstås, förutom att jag själv är så
ooooootroligt trött på dessa diskussioner (*varför* jag är det är en
annan diskussion). Kanske är jag för gammal. :)

Jag frågar mest för att se ifall jag är ensam i detta?

Tycker det är synd att jag snart börjar markera listan som "läst" utan
att faktiskt läsa...

mvh Göran