Subject: Re: RMS i CS Idag

Re: RMS i CS Idag

From: Gustaf Palmqvist <gepeku_at_gmail.com>
Date: Tue, 15 Nov 2011 11:01:56 +0100

Nu har jag skrivit och berättat för CS systertidning Fotosidan Magasin att
jag inte tänker fortsätta min prenumeration om inte CS publicerar en
ordentlig rättelse.

Visst, det är inte deras fel, men jag vill ju inte indirekt stödja IDG om
de tänker vara så dåliga.

/Mvh
Gustaf

PS, tack så mycket för att ni organiserade föreläsningen förra måndagen!

--
Gustaf Palmqvist / gpq