Subject: Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

From: Claes Jakobsson <claes_at_versed.se>
Date: Wed, 9 Nov 2011 11:52:01 +0100

On Nov 9, 2011, at 11:38 AM, Davíð Þór Þórarinsson wrote:
> Både trevligt, lärorikt och framför allt kul att se så många som kom! Hur många fler personer har anslutit sig till FOSS-Sthlm efter detta evenemang?

Det var 1174 anmälda varav ca 840 blev avprickade inkl. sådana som inte anmält sig men som dök upp ändå. Sen var det en del som inte blev avprickade så jag skulle uppskatta att det var en 900-950 pers närvarande.

Nyamälda direkt efter gårdagen till foss-sthlm är det inte många men vi gick ju inte ut med så mycket information på plats om fos-sthlm dock så ett litet utskick till närvarnde icke-medlemmar med information kanske är på plats.

/Claes