Subject: SV: Linux System Administrator 2 år KY utbildning stoppad

SV: Linux System Administrator 2 år KY utbildning stoppad

From: Martin Rawet <martin.rawet_at_stf.se>
Date: Fri, 28 Oct 2011 14:20:15 +0200

Vi STF Ingenjörsutbildning AB erbjuder en 4 dagars Linux System Admin kurs för dem som redan haren del bakgrund sedan tidigare.

Kursen går i Stockholm.

Vi har ett bra paket från Linux Fundamentals till Linux Troubleshooting.

För att läsa om SysAdmin se:
http://www.stf.se/kurser/kurs/Enterprise-Linux-Systems-Administration/

Påbyggnad finns sedan om Linux network services och Linux security admin samt kurser på olika nivår för shell skripting.

För att se alla Linuxkurser se länken www.linuxkurs.se<http://www.linuxkurs.se>
Välkomna att sprida detta vidare!

Med vänlig hälsning
Martin

STF Ingenjörsutbildning AB

Martin Rawet
IT-ansvarig, Projektledare IT/Telekom
Box 1080 (Besöksadress Kungsbroplan 3A)
S-101 39 Stockholm
Tfn 08- 586 386 46, mobil 0765- 400 746, fax 08-21 29 82
martin.rawet_at_stf.se<mailto:martin.rawet_at_stf.se>
www.stf.se<http://www.stf.se/>