Subject: Re: Öppet alternativ till Adobe In Design

Re: Öppet alternativ till Adobe In Design

From: Anders Wallenquist <anders.wallenquist_at_vertel.se>
Date: Thu, 27 Oct 2011 14:08:21 +0200

2011-10-27 13:48, Erik Lönroth skrev:
> Tack!
>
> Är det någon här som vet om ett företag i Sverige som är villiga att
> erbjuda kommersiella tjänster kring ett eller flera av dessa
> alternativ?

Vi använder Scribus, dock utan att uppleva de nämnda problemen. Scribus
är iofs ett ganska stort och komplext program så man kan kanske få olika
syn på det beroende på hur man använder det.

Vad menar du men kommersiella tjänster, både Scribus och Inkscape ingår
bland de program vi erbjuder våra kunder. Vi har dock inte några öppna
kurstillfällen utan gör endast skräddarsydda utbildningar internt på
företag.

/Anders
0709 - 565 160