Subject: Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

From: 1337 <1337decker_at_gmail.com>
Date: Sun, 16 Oct 2011 21:52:10 +0200

Tyvärr är 1000+ SEK priser på kurslitteratur ingen ovanlighet. Särskilt på
högskolenivå.

Inte helt oväntat har det växt upp en stor marknad för andrahandsförsäljning
av böcker. I dagsläget finns det cirka 5-6 företag drivna av gamla
KTH-studenter som ägnar sig åt denna försäljning över nätet på heltid.