Subject: Re: Rättviseförmedlingen

Re: Rättviseförmedlingen

From: Glenn <foss_at_repulsiv.se>
Date: Sun, 5 Jun 2011 23:03:28 +0200

2011/6/5 Pernilla Näsfors <pernillan_at_gmail.com>

> Bra skrivet Sima! Om det är någon som fortfarande funderar över vad
> Rättviseförmedlingen står för etc. så kolla FAQ:n som Per länkade till på
> *http://rattviseformedlingen.se/faq*
>
> Så: Över till ursprungsfrågan: Här är en början på en lista med namn, där
> jag även inkluderade mig själv och Sima... Fyll gärna på med beskrivningar
> och/eller länkar till resp. person. Skriver i bokstavsordning på förnamn:

[KLIPP]

Ja det är väl fint och så, men är det On Topic ? Jag har inte skrivit nåt i
denna tråden innan efterssom jag faktiskt tyckt att den är hyfsat on topic
(även om jag är lite skeptisk till saker
i stil med rättviseförmedlingen rent generellt) , men just här passerades
nog gränsen för min del, borde det inte vara en tråd på
rättviseförmedlingens lista/forum nu ?
det rör ju precis som du kostaterar ganska få av denna listans medlemmar,
och vad säger att alla tjejer som är med här är intresserade ? dom som är
det behöver
väl mest bli informerade och sedan kan dom välja om dom vill "vara med"
eller inte ?

Det gick just från att vara information till att bli en diskussion om något
annat.

Jag skulle dessutom *personligen* inte gilla att nån började sortera ut mej
i nån lista efter nån speciell egenskap (tex kön) och posta sådär.. men det
är ju jag det.

Glenn