Subject: Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

Re: FOSS-Sthlm och jobbannonser

From: Martin Vilcans <martin.vilcans_at_gmail.com>
Date: Tue, 31 May 2011 16:39:56 +0200

Word. Att lösa ett problem som inte finns tar ofta mer tid än att lösa det
när det väl dyker upp. Eller som vi utvecklade brukar säga: YAGNI.

Det har varit fler meddelanden i denna tråd än jag sett jobbannonser på den
tid jag lurkat här. Och jobbannonser är mer on topic IMO. Är det något
anti-kommers-ideal som ligger bakom tro?

Martin
(som gått med i jobblistan för att posta och för omvärldsbevakning och
aldrig stört mig på rekryteringspost i någon svensk lista, inte ens nu när
företagen skriker efter folk)