Subject: Re: Parti-foss (var Re: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!)

Re: Parti-foss (var Re: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!)

From: Josef <josef.andersson_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 May 2011 12:35:27 +0200

Definitivt intressant med en föreläsare var av partierna som pratade
om deras syn på FOSS, och
dess användning inom offentlig sektor, entreprenörskap, forskning osv
Inte en debatt av typen "fiska presumptiva väljare":), då utan en seriös sådan.

Från miljöpartiet skulle man kunna fråga Max Andersson, Lage Rahm
eller Johan Schiff, alla har de talat om FOSS/CC osv tidigare.

/Josef

Vänligen/Best regards
Josef Andersson
Skype:josef.andersson_