Subject: Re: Parti-foss (var Re: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!)

Re: Parti-foss (var Re: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!)

From: Rikard Fröberg <rikard_at_ffkp.se>
Date: Thu, 12 May 2011 11:40:50 +0200

On Thu, 2011-05-12 at 11:17 +0200, Daniel Stenberg wrote:

> Finns det folk som engegerar sig i andra partier som skulle kunna tänka sig
> att ställa upp på ett liknande sätt? Det kunde kanske bli ett intressant
> upplägg...

Det kanske går att bjuda in politiker annars?

Kontakta Micke von Knorring i (V). Han är engagerad i FOSS politiskt.
Han kommer säkert om ni frågar. Och det finns säkert andra i andra
partier. Karl Sigfrid (M) kanske?

von Knorring har talat på FSCONS bland annat.

http://vansterteknik.wordpress.com/micke-vk/

http://karlsigfrid.se/?s=%C3%B6ppen+k%C3%A4llkod

//Rik
> --
>
> / daniel.haxx.se

Rikard Fröberg, Projektledare, Föreningen fri kultur och
programvara (FFKP)
Telefon: +46 31 780 21 66 (direct) ---- Web: http://ffkp.se/
Mobile: +46 7 39 15 59 23
Free Society Conference and Nordic Summit -||- http://fscons.org/