Subject: Föredragshållare!

Föredragshållare!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Tue, 10 May 2011 10:32:02 +0200 (CEST)

Hejsan

Jag skulle gärna vilja höra av er som är intresserade av att snacka på möte 6
den 24:e maj som kanske matchar något av följande

* kvinnliga talare

* filosofi - vad är viktigt, varför, hur når vi dit

* pengar - vi tjänar pengar på och med foss såhär...

* ipv6 inom foss, hur ser läget ut idag och hur gör vi det bättre

* foss-förening/organisation: vi finns därför att ...

* foss for kids: vilka program/spel/grejor funkar för de små?

* [annat] som jag inte tänkt på ;-)

Vi är intresserade av snacklängder mellan 5 och 25 minuter.

Jag hoppas att vi lyckas sy ihop programmet något sånär under denna vecka.

--
  / daniel.haxx.se