Subject: Foss-sthlm möte #6 med Combitech!

Foss-sthlm möte #6 med Combitech!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Fri, 29 Apr 2011 22:19:01 +0200 (CEST)

Hejsan

Jag har nöjet att meddela att vi arrangerar möte #6 den 24:e maj tillsammans
med Combitech.

Det hela går av stapeln i Kungsholmen Konferens och Matsal, Fleminggatan 18.
http://www.konferenspoolen.se/konferens__1053.html/lid/229

   Klockan 16:00 - 20:00

Har du något du vill berätta om för oss andra, hojta här eller till mig
privat! Eller om du vet något kul som någon du känner till kan berätta, så kan
vi övertala denna person att ställa upp!

Vi öppnar redan nu upp för anmälningar till evenemanget, men kanske allra
främst vill jag höra av er som känner er manade att bjuda med er av er
kompetens och era erfarenheter till oss andra!

Se gärna till att redan nu börja sprida ordet till de ställen och personer som
kan tänkas vilja vara med och avnjuta ett dyligt arrangemang!

Alla detaljer samlar vi som vanligt på sajten, vilken nu har en sprillans ny
och fin domän:

         http://www.foss-sthlm.se/mote6.html

Vi ses den 24:e!

--