Subject: Re: Möte #5 - vad ska det bli då?

Re: Möte #5 - vad ska det bli då?

From: Magnus Sandberg <mem_at_netnod.se>
Date: Fri, 10 Dec 2010 17:34:02 +0100

Hej!

Om man är på stora konferenser, vare sig det gäller Internetdagarna
eller Usenix, så blir det så att just det jag tycker är intressant
krockar och sedan krockar det jag tycker är tråkigt. Alltså kan jag inte
 vara på två ställen samtidigt i första läget och i andra läget behöver
jag inte vara någonstans alls. Så även sidorum/sidospår kommer göra
andra missnöjda pga krockar osv.

// Mem