Subject: Re: LWN: The dark side of open source conferences

Re: LWN: The dark side of open source conferences

From: Andreas Hedström <ahedstrom_at_gmail.com>
Date: Tue, 7 Dec 2010 02:07:50 +0100

Oj, innan detta går över styr får jag förtydliga mig själv:
1. Jag har inte kommenterat den direkta länken vilket jag trodde
tydliggjordes av "Efter en tids länksurfande".
2. Jag inser att min post delvis byter ämne, men då det hittades via
länkar från den första tyckte jag det var mest relevant att svara i
denna tråd istället för att starta en ny.
3. Poängen jag ville få fram går bäst igenom om man byter ut racist
mot godtycklig ism man uttalar sig om - t.ex. sexism som i det här
fallet (vilket återknyter till 2)

Jag strök en del svammel från min post för att inte förvirra, men det
blev tydligen fel ändå. Vilket ironiskt nog bevisar hur svårt det är
att formulera sig i skrift.

// Adde