Subject: Re: LibreOffice, tack för det Oracle...

Re: LibreOffice, tack för det Oracle...

From: Magnus Sandberg <mem_at_netnod.se>
Date: Wed, 29 Sep 2010 12:43:19 +0200

Hej!

Tänk vad bra det blev med Oracles köp av Sun, not.

MySQL-folket hoppar av, OpenSolaris negligeras tills de inblandade drar
ur pluggen själva, Google stäms för att de använder Java på fel vis.
Och nu då OpenOffice som forkar för säkerhetsskull (vilket väl även
skett med OpenSolaris om jag minns rätt).

// Mem