Subject: anmälan öppnar till möte 4

anmälan öppnar till möte 4

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Fri, 3 Sep 2010 23:48:15 +0200 (CEST)

Hejsan

Jag vill härmed säga att vi tar emot anmälningar till möte 4, den 26:e oktober
klockan 13:00 - 17:00. Se http://foss-sthlm.haxx.se/mote4.html

Berätta gärna om detta för de ni tror är intresserade. Evenemanget är ännu en
gång helt gratis. Ett stort tack till .SE som står för lokalerna och fika.

Denna gång är det mer begränsat med platser, och vi kan inte släppa in fler än
110 personer. Först till kvarn helt enkelt - de som anmäler sig i tid får
plats. Det betyder också att vi MYCKET GÄRNA vill ha era avanmälningar ifall
ni senare kommer på att ni inte kan komma trots allt.

Jag har inte programmet spikat ännu, men det lutar just nu åt att det blir
Android, Meego, Patent och Linuxdrivers som kommer avhandlas. Jag hoppas att
jag får alla föredrag/talare bekräftade och helt inplanerade inom någon vecka
eller två och att programmet på webbsidan får ordentliga beskrivningar över
allt etc.

Ifall något företag vill synas där så tycker jag det vore intressant med
sponsrade mackor eller något liknande _efter_ mötet så att vi sedan kan
parkera oss på ett ställe i närheten och fortsätta foss-snacket med något i
magen.

--
  / daniel.haxx.se