Subject: Re: Föredrag till #4

Re: Föredrag till #4

From: Michael Boman <michael_at_michaelboman.org>
Date: Mon, 30 Aug 2010 20:07:33 +0200

2010/8/30 Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>:
> [*] = jag kommer oavsett vad som händer på foss-sthlm-mötet #4 hålla ett
> föredrag dagen efter - den 27:e oktober - på själva Internetdagarna-
> konferensen som ju kommer att pågå precis bredvid Norra Latin. Där kommer
> jag för övrigt att vara i sällskap med Björn Stenberg och Daniel Melin som
> också kommer att snacka foss:
> http://www.internetdagarna.se/program/seminarium/24

Tja, då kanske jag skulle passa på att self-promota mitt bidrag på
Internetdagarna om SSL-säkerhet
(http://www.internetdagarna.se/program/seminarium/8). Bakgrunden till
min presentation kan man faktiskt spåra tillbaka ända till "Community
Hack I", så man vet aldrig var man ger sig in på. Anmäl er till
Community Hack II (www.communityhack.org) som går av stapeln nu i
helgen!

Mvh
Michael Boman