Subject: Re: Föredrag till #4

Re: Föredrag till #4

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 30 Aug 2010 19:27:42 +0200 (CEST)

On Mon, 30 Aug 2010, Monika Orski wrote:

> Låter intressant alltihop. Om jag skulle välja ett av de föredrag du kan
> hålla, Daniel, blir det Maintain.

Tack för inputen. Just nu jobbar jag vidare med 4 potentiella föredrag:
Android, Meego, Patent och Linuxdrivers som alla har ett namn på sig. Jag
försöker bolla med föreläsarna och se hur lång tid de behöver på sig, och så
får vi se om jag får in något snack till mig själv eller inte[*].

Jag ska också finslipa den praktiska planeringen med .SE också inom kort,
innan vi kan spika tider och längder exakt - så jag håller allting lite öppet
fortfarande.

[*] = jag kommer oavsett vad som händer på foss-sthlm-mötet #4 hålla ett
föredrag dagen efter - den 27:e oktober - på själva Internetdagarna-
konferensen som ju kommer att pågå precis bredvid Norra Latin. Där kommer jag
för övrigt att vara i sällskap med Björn Stenberg och Daniel Melin som också
kommer att snacka foss: http://www.internetdagarna.se/program/seminarium/24

--
  / daniel.haxx.se