Subject: Re: Rekryteringsmail på listan

Re: Rekryteringsmail på listan

From: Erik Lönroth <erik.lonroth_at_gmail.com>
Date: Tue, 24 Aug 2010 18:28:14 +0200

Mmm, på något sätt så blir man ändå tillräckligt bombad med reklam.
Jag personligen tycker att ett riktmärke är att det ska vara relevant
för forumet i sig. Annars blir det bara rätt in i spamfiltret och
listan i sig förlorar därmed relevans.

För att göra det hela lite roligt kan vi ju säga att om ett
"reklam-mail" innehåller texten:

    "och företaget [som skickar] sponsrar självklart det fantastiska,
översnygga FOSS-sthlm med "

Man kan även tänka sig andra spännande varianter.

/Erik