Subject: Re: Rekryteringsmail på listan

Re: Rekryteringsmail på listan

From: Janne Johansson <jj_at_stacken.kth.se>
Date: Tue, 24 Aug 2010 08:49:28 +0200

On Mon, Aug 23, 2010 at 22:56+0200, Daniel Stenberg (daniel_at_haxx.se) wrote:
> Hejsan
>
> Jag släppte fram det senaste rekryteringsmailet eftersom jag anser att vi
> inte har något problem med såna och att mailtrafiken ju är låg i allmänhet
> just nu. Jag ser gärna att vi har högt i tak för vad vi kan dryfta här. Om
> ni har andra eller liknande åsikter om såna mail så lufta gärna era åsikter.

Jag kan tycka att en rimlig nivå är att folk inte ska droppa in på
listan och först (eller enbart) posta rekryteringsmail. Är man på nåt
sätt delaktig (antingen genom att vara med i diskussionen eller
sponsra träffar osv som tidigare sagts är det helt ok, men att ha folk
som enbart postar annonser tycker inte jag är lika roligt.

--
"Backwards compatible" means: "if it isn't backwards, it's not compatible."