Subject: Re: Rekrytering pågår - Redpill Linpro

Re: Rekrytering pågår - Redpill Linpro

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Mon, 23 Aug 2010 19:46:39 +0200

Hej!

2010/8/23 Svensson, Maria (Sweden) <maria.svensson_at_resourcesglobal.se>
> Jag hittade er mailinglista genom LinkedIn och tänkte försöka sprida mitt budskap här.
>
> Jobbar som HR-konsult och samarbetar just nu med företaget Redpill Linpro i deras rekryteringsarbete.

Kul att du hittade vår lista!

Om du vill sponsra oss eller rekrytera vet du väl att det finns jättebra sätt?
Sponsra mackor och dryck till någon av våra träffar eller liknande. Vi brukar
även ha ett bord där rekryterare och företag kan lägga information till
deltagarna.

Listan är primärt till för folk som är intresserade av fri programvara och
som vill se aktiviteter kring det. Det är alltså inte en lista för rekrytering.

Det har skett lite rekrytering tidigare på listan, men då av människor som har
bidragit med föredrag eller sponsring till träffarna vi har haft.

För tillfället är det inte så mycket trafik på listan relaterat till
rekrytering,
personligen håller jag det gärna på den nivån.

Vänligen,
Per