Subject: Rekrytering pågår - Redpill Linpro

Rekrytering pågår - Redpill Linpro

From: Svensson, Maria (Sweden) <maria.svensson_at_resourcesglobal.se>
Date: Mon, 23 Aug 2010 15:11:21 +0200

Hej!

Jag hittade er mailinglista genom LinkedIn och tänkte försöka sprida mitt budskap här.

Jobbar som HR-konsult och samarbetar just nu med företaget Redpill Linpro i deras rekryteringsarbete.

Ifall någon av er som läser detta är på jakt efter ett nytt jobb eller känner någon som går i de tankarna,

så tycker jag att ni ska följa länken nedan och läsa mer om vilka tjänster som erbjuds.

http://www.redpill-linpro.se/Jobba-hos-oss

Eller så kan ni kontakta mig direkt för att prata eventuella jobbmöjligheter.

Tack för er tid!

Mvh Maria Svensson

MARIA SVENSSON | RESOURCES GLOBAL PROFESSIONALS

HUMAN CAPITAL

SVEAVÄGEN 13, 7 TR, SE-111 57 STOCKHOLM, SWEDEN |

+46 8 454 13 90 OFFICE | +46 73 070 26 90 MOBILE |

www.resourcesglobal.se <http://www.resourcesglobal.se/>

Resources Global Professionals (Sweden) AB | Sveavägen 13, 7tr, SE-11157 Stockholm, Sweden | Company No. 556583-9023.