Subject: Re: nummer två - vad vill du höra då?

Re: nummer två - vad vill du höra då?

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 22 Mar 2010 22:08:06 +0100 (CET)

On Mon, 22 Mar 2010, Martin Lindkvist wrote:

> För min del tykte jag att reverse enginering lät fruktansvärt intressant ...

Det finns så många föredrag att välja mellan! Jag och flera andra tyckte dock
att principen att inte återanvända talare från möte #1 redan till möte #2
väger lite tyngre. Det blir fler möten framöver där reverse enginering absolut
kan komma med. Rätt många open source-projekt pysslar ju med sånt.

> Kanske det vore en ide att visa hur ett open source projekt startas
> administreras och planeras vore en ide att visa upp.

Jag har ett sådant föredrag sedan tidigare som jag gärna putsar upp och håller
en dragning om. Det är säkert ett ämne som fler kan gagga om - tillsammans har
vi nog maintainers och ledare för en hel drös paket och projekt i vårt gäng.
Kanske får vi sätta ihop någon kul kombination till ett kommande möte.

--
  / daniel.haxx.se