Subject: Re: För mycket mail!

Re: För mycket mail!

From: Hugo Heden <hugoheden_at_gmail.com>
Date: Wed, 17 Mar 2010 12:08:02 +0100

Hej,

2010/3/17 Martin Bruse <zondolfin_at_gmail.com>

> Hej!
>
> Jag tycker i princip om den här listan, och tänkte väl fortsätta
> prenumerera på den.
>
> Men det börjar kännas tveksamt med den volym som börjar komma nu.

Vill bara ge en kompletterande uppfattning såsom allmän list-lurkare här:
Jag håller faktiskt inte med Martin -- har inte ens tänkt tanken att denna
lista skulle vara för brusig, eller att det postas onödigt mycket sådant som
inte skulle ha allmänintresse. Så, personligen tycker jag ännu inte att det
finns någon behov av att uppmana till försiktighet med att posta här.
Tvärtom tycker jag att det postas lite för lite :)

Mvh

- Hugo Heden

Det är för många som skickar ut mail till hela listan när det räcker