Subject: Re: [jobb] MSC söker också folk!

Re: [jobb] MSC söker också folk!

From: Göran Krampe <goran.krampe_at_msc.se>
Date: Tue, 02 Mar 2010 10:29:49 +0100

Hej!

Per Andersson wrote:

> Även om listan inte är någon någon arbetsförmedling är jag personligen
> dock väldigt
> ntresserad av arbetsmöjligheter inom FOSS.
>
> Förra sommaren letade jag febrilt efter företag som sysslar med detta,
> utan några
> speciella kontakter och med endast Google och Svenska Linuxföreningens
> företagskatalog till hjälp hittade jag väldigt lite. Det har nästan
> dykt upp mer på
> listan här hittills!

Ja, personligen tror jag att "[jobb]"-prefix skulle duga tills vidare,
det är ju inte någon FLOD direkt. Och blir det en flod kan vi fixa något.

Svenska Linuxföreningen i all ära - men det är ett ganska snävt fokus -
iaf för vår del. Vi är ute efter utvecklare.

Men MSC kommer inte "spamma" något mer om jobb i alla fall, de som är
intresserade bör ha fått upp ögonen nu. Anledningen till att jag ändå
gjorde det är för att vi söker så många just nu.

mvh Göran