Subject: Re: [jobb] MSC söker också folk!

Re: [jobb] MSC söker också folk!

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Tue, 2 Mar 2010 09:49:47 +0100

2010/3/1 Göran Krampe <goran.krampe_at_msc.se>:
> Hej igen!
>
> Nu när jag äntligen fått upp sista filmen tänkte jag passa på att fiska
> efter duktiga utvecklare som vill jobba som konsulter. Annonserna finner du
> här:
>
> http://www.msc.se/jobb/msc-soker.html
>
> ...och en beskrivning av utvecklargruppen på MSC som jag är gruppchef för
> finner du här:
>
> http://www.msc.se/foretaget/organisation/systemutveckling.html
>
> Totalt skall vår grupp växa med 6 utvecklare under året.
>
> mvh Göran Krampe

> [...]

Även om listan inte är någon någon arbetsförmedling är jag personligen
dock väldigt
ntresserad av arbetsmöjligheter inom FOSS.

Förra sommaren letade jag febrilt efter företag som sysslar med detta,
utan några
speciella kontakter och med endast Google och Svenska Linuxföreningens
företagskatalog till hjälp hittade jag väldigt lite. Det har nästan
dykt upp mer på
listan här hittills!

-- Per