Subject: Fler projekt och föredrag!

Fler projekt och föredrag!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 11 Jan 2010 10:26:09 +0100 (CET)

Mors!

Vi är ju nästan 110 personer på listan nu och jag vill bara påminna och
informera nytillkomna medlemmar att vi GÄRNA tar emot info om dels vilka
foss-projekt som ni jobbar/deltar i samt ämnen och förslag på föredrag som ni
kan hålla och föredrag som ni vill lyssna på!

Introduktionerna som postades ett tag i början var ju hur kul som helst att
läsa också, de gör att ju att man "lära känna" varandra litegrann.

Av listan med projekt vi jobbar i, visar vi varandra var vi spenderar tid och
så ser vi lite hur mycket och vilka områden vi i "täcker upp" i vårt lilla
gäng.

Av listan med föredrag som vi kan hålla och som vi vill lyssna på bygger vi
ett rejält utbud med snack som vi kan bygga en hel serie av träffar med
föredrag framöver. Detta gör i sin tur att det är lättare för andra att se vad
vi har och varför det kan vara kul att hänga på oss.

Jag ser helst så många olika personer som möjligt som föredragshållare så att
vi får stor spridning och många olika inputs.

Jag är överväldigad över intresset och mängden människor vi samlat ihop här.
Stockholm-områdets bästa och mesta fossare helt enkelt!

--
  / daniel.haxx.se