Subject: SV: Dataföreningen-lokaker (var Re: SV: en månad senare)

SV: Dataföreningen-lokaker (var Re: SV: en månad senare)

From: M Mahloujian <mm_at_3g-consult.com>
Date: Sun, 10 Jan 2010 16:07:40 +0100

Hej!

Med tanke på de tidigare inläggen vet jag inte om jag skall svara men
försöker att svara på din direkt fråga Daneil.

JA, de kan slå ihop två salar och ha en bio sittning och jag är övertygad om
att det går att ha över 120 personer. Som jag skrev tidigare man får räkna
med att betala till kommersiella uthyrningspriser då detta är inte DFS
verksamhet. Vet inte riktigt hur dyrt det är, dessutom lokalen bör
reserveras i tid. Jag kan hitta rätt kontakt person om ni vill diskutera
vidare. Det går att nå mig via mohammad.mahloujian_at_3g-consult.com och mobil
070-9485060

Hälsningar
Mohammad