Subject: SV: SV: en månad senare

SV: SV: en månad senare

From: M Mahloujian <mm_at_3g-consult.com>
Date: Thu, 7 Jan 2010 11:04:49 +0100

Hej!

1- Du har helt rätt, vissa vill komma till endast ett möte och då kan 700
kronor vara för mycket.
Men, man kan anmäla sig som en gäst och komma till endast ett möte utan att
vara medlem, däremot kan man inte vara gäst flera gånger.

2- dataföreningen har över 20.000 medlemmar i Sverige och är HELT OBEROENDE
förening.

3- själv har vet jag inte sett någon för och nackdelar för FOSS att vara med
i dataföreningen eller inte och därmed överlåter till initiativtagarna och
FOSS som grupp att välja rätt väg att gå. Mina inlägg handlar om att ge
adekvat information till FOSS så att denna livskraftiga grupp kunna fokusera
på viktigaste uppgifterna och inte fastna för mycket i administrationen.

Mvh
Mohammad