Subject: vidare planering

vidare planering

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Fri, 25 Dec 2009 23:45:42 +0100 (CET)

Hejsan och God jul!

1. Gå till http://foss-sthlm.haxx.se/talks.html och se om du kan snacka om
    något av de 20 listande ämnena utan namn.

2. Har du ett önskeföredrag som inte är nämnt där? Säg till. Du får självklart
    också lägga till ett föredrag som du gärna själv håller.

3. Gå vidare till http://events.linkedin.com/Foss-Sthlm/pub/189048 och anmäl
    dig ifall du ämnar komma.

Eftersom endast folk som faktiskt kommer dit är de som kan snacka så är ett
delmål att få så många som möjligt av de som sagt att de kan snacka om något
att anmäla sig så att vi får ett större urval av snack och personer. Hittils
är det 8 personer som tagit sig an 28 ämnen. Om jag räknar rätt så har 3 av de
8 anmält att de kommer.

Just nu har 9 pers anmält sig att de tänker gå (och ytterligare 7 är
"interested" vilket jag gissar betyder att de fortfarande inte bestämt sig men
funderar på saken). Just nu har vi 64 pers på den här mailinglistan.

Det vore nog bra att kunna ha en hyfsat färdig agenda för träffen typ en månad
innan så att potentiella besökare vet vad som erbjuds. Det betyder att vi har
ungefär en månad på oss.

Förresten, jag ändrade om talks-sidan på sajten häromdagen så nu listar den
föredrag utan hållare separat, samt att jag listar de personer som listas men
en kort presentation (som jag klippt från presentationen till den här listan).

Säg till om ni har andra ideer eller tankar för sajten eller vad som helst som
har med det här och göra. Vi är alla vänner här!

--
  / daniel.haxx.se