Subject: Re: Sv: Nä 24:e (var Re: Möte 23:e februari?)

Re: Sv: Nä 24:e (var Re: Möte 23:e februari?)

From: Henrik Nordstrom <henrik_at_henriknordstrom.net>
Date: Mon, 21 Dec 2009 20:06:21 +0100

tor 2009-12-17 klockan 18:07 +0100 skrev Fredrik Nilsson:

> Föredrag som rör företagande som baserar sig på FOSS är jag intresserad av.

+1, men då mer i form av debatt än enskilda föredrag. Finns många
angreppsätt och synvinklar och behövs nog att fler har ordet i denna
fråga.

Fast de enskilda punkterna du nämde kan gott och väl fylla ett 20min
föredrag var.

Så denna första gång ser jag hellre en debatt om företagande med/inom
öppen källkod.

Uppföljt med en träff där vi fokuserar mer i detalj på de enskilda
frågorna i föredragsform och även bjuder in intresserade från stockholms
näringsliv t.ex. via Dataföreningen.

Mvh
Henrik