Subject: Re: Föredrag som du kan hålla?

Re: Föredrag som du kan hålla?

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Sat, 19 Dec 2009 00:15:20 +0100

Jag har presenterade ett föredrag och två workshops sedan på FSCONS i år.

   P0. Social and Democratic Aspects of Debian
   P1. Debian Basic Packaging (workshop)
   P2. Debian Packaging Using Git (workshop)

Jag har även två gånger hållt en väldigt grundläggande
introduktionspresentation om
FLOSS som jag kallade

   P3. Starting to FLOSS

Detta siktar dock på folk som inte vet något eller väldigt lite om
FLOSS. Jag tror
personligen att det kan vara bättre att hålla någon slags paneldebatt
eller ett seminarium
med väl valda ämnen om vi ska diskutera hur man bidrar till FLOSS
eller hur det fungerar
att joina ett community.

Även om det var ett tag sedan jag sysslade med nedanstående ämnen så skulle
jag eventuellt kunna prata om

   P4. Debian på inbyggda system
   P5. Debian/FreeSmartphone.org på OpenMoko

-- Per