Subject: Vi vill bli fler på Init!

Vi vill bli fler på Init!

From: Claes Jakobsson <claes_at_surfar.nu>
Date: Fri, 2 Sep 2016 15:46:50 +0200

Hej!

jag har återvänt till Init AB (http://www.init.se) och vi vill gärna få in fler FOSS människor i organisationen. Det är ett litet konsultbolag, runt 40 pers, med fokus på systemutveckling och infrastruktur på framförallt Linux men också annan Unix med hjälp av mycket open source prylar.

Så gillar du att koda t.ex. C, Go, Python eller kanske gillar infrastruktur och automatisering och tror att konsult skulle vara något för dig så kontakta mig antingen på claes_at_surfar.nu eller claes_at_init.se så tar vi det därifrån.

/Claes