Subject: Behöver något intressant att göra nästa år

Behöver något intressant att göra nästa år

From: Claes Jakobsson <claes_at_surfar.nu>
Date: Sat, 23 Nov 2013 16:00:38 +0100

Hej,

provar en inverterad jobbannons =)

har bestämt mig för att inte vara konsult längre så jag letar efter något intressant att sysselsätta mig med. Helst något med produktutveckling. Vara konsult igen är jag inte intresserad av dock. Föredrar onsite men telecommuting (eller viss telecommuting) kan funka om det är rätt. Också inte en 100% tjänst utan mellan 60-80% så jag kan ägna mig åt lite egna prylar.

Påstås att jag är rätt ok på C, Perl, Java, Unix och lite andra prylar...

CV (typ men inte helt uppdaterad): http://www.surfar.nu/cv.html
LinkedIn: http://www.linkedin.com/in/claesjac
Github: https://github.com/claesjac

Tips, förslag och annat mottages tacksamt!

/Claes