Subject: Alfresco ECM Konsult - Loftux AB

Alfresco ECM Konsult - Loftux AB

From: Peter Löfgren <peter_at_loftux.se>
Date: Mon, 12 Aug 2013 11:09:20 +0200

Nu är det dags att expandera mitt enmansföretag (startat 2010) inom
dokument- och ärendehantering med Alfresco som specialitet.
Det är främst en utvecklare med kunskaper inom Java och
Javascript/webbutveckling jag söker.
http://loftux.se/om/ledig-tjanst-alfresco-ecm-konsult/

Jag jobbar enbart med Community versionen av Alfresco, och har släppt
en del öppen källkod add-ons till Alfresco, som exempel en
Manualhanterare som använder Markdown för redigering.
https://github.com/loftuxab/manual-manager.
Engagemang inom Community har för mig visat sig vara den bästa
marknadsföringen och gett mig många kunder, så gillar du att aktivt
medverka i forum och liknande är det positivt. Loftux har blivit ett
starkt varumärke inom Alfresco Community, och det är något jag vill
jobba vidare med.

Mer information hittar du på http://loftux.se och är du intresserad av
tjänsten och vill veta mer så slå gärna en signal.

Peter Löfgren
Loftux AB
070-453 10 30