Subject: Jobb, staysecure.se

Jobb, staysecure.se

From: Magnus Levin <magnus.levin_at_staysecure.se>
Date: Mon, 13 Aug 2012 21:51:27 +0200

Hej!
Magnus Levin heter jag och är CTO på staysecure.se. Vi letar för
närvarande efter en Linux sysadmin (junior och/eller senior) för en
heltidstjänst i Stockholm. Om någon av er är intresserade eller känner
någon som skulle kunna vara det hör gärna av er till mig/oss.

Läs mer om jobbet:
http://www.staysecure.se/index.php?option=com_content&view=article&id=195&Itemid=39&lang=sv#jobb1

Mvh,
Magnus

--
signatur
Med vänlig hälsning / Best regards
*Magnus Levin*
Operative Chief Technical Officer
Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Stay Logo
*Stay Secure Sweden AB*
/Tidigare Stej Internet Services AB./
Brahegatan 21
SE-114 37 Stockholm
Phone: +46 (0)8-5000 94 20
Fax: +46 (0)8-458 65 05
Mobile: +46 (0)704-941041
magnus.levin_at_staysecure.se <mailto:daniel.lofgren_at_staysecure.se>
www.staysecure.se <http://www.staysecure.se>
Beskrivning: Beskrivning: Beskrivning: Vi är ett kreditvärdigt företag
enligt Soliditets värderingssystem som baserar sig på en mängd olika
beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras
dagligen via Soliditets databas.
/Stay är marknadsledande helsvensk leverantör med över 2 000 kunder inom
den privata och offentliga sektorn i Sverige. ? Bland våra kunder finns
företag, myndigheter, regeringspartier, kommuner och landsting. ? Avtal
och villkor är anpassade efter svensk lagstiftning, bland annat PuL,
Personuppgiftslagen. ? Hos Stay ingår CEF, Commercial Email Filter, som
sätter stopp för det växande problemet med oönskade nyhetsbrev och
reklam från svenska företag. ? Tjänsterna erhålls via, och all data
lagras i, toppmoderna Svenska datacenter. ? Kvalificerad support på
svenska ingår för alla kunder. ? Inga ledtider för uppdateringar,
inställningar och sökningar. ? Flexibel och lättanvänd kontrollpanel med
svenska som språkmöjlighet./