Subject: Programmet till möte 21, och talare!

Programmet till möte 21, och talare!

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 2 Dec 2019 09:55:15 +0100 (CET)

Hej alla!

Först: vi har ett program till möte 21 den 12:e december hos SVT. Det finns på
https://github.com/bagder/foss-sthlm-web/wiki/meetup-21 och kommer uppdateras
ju mer detaljer vi skakar fram och bestämmer.

Vi satsar på sex stycken pass den här gången och då vi fått massor med bra
förslag har vi försökt att gallra fram en bra blandning - och jag vill
understryka att vi INTE på det här sättet på något vis underkänner de förslag
som inte kom med den här gången. Det är ett jättesvårt pyssel!

Jag vill ha kontakt med Oscar Tholander, Andreas Gnau och Marcus Olsson som
skrivit upp sig att kunna hålla tre av föredragen. Maila mig asap! Jag vill ha
lite utförligare beskrivning av snacket, en kortare bio av er själva samt
konfirmering att ni klarar er på den tiden jag satt!

NOTERA också att samtliga besökare går igenom en säkerhetskontroll på plats
och ni kommer behöva visa vem ni är och att ni finns på meetup-listan. Kom
därför i god tid innan så att vi hinner med!

Tack SVT!

--
  / daniel.haxx.se