Subject: BSD Users Stockholm Meetup #4

BSD Users Stockholm Meetup #4

From: Niclas Zeising <zeising_at_daemonic.se>
Date: Wed, 6 Feb 2019 20:19:58 +0100

Det är nu mindre än två veckor kvar till nästa BSD Users Stockholm Meetup!
Vi träffas i Ping Pongs lokaler, Magnus Ladulåsgatan 63A på Söder i
Stockholm den 19:e Februari klockan 18 för presentationer och
diskussioner om BSD-familjen av operativsystem. Observera att det är en
annan lokal än tidigare. Mer information och sign up finns här:

https://www.meetup.com/BSD-Users-Stockholm/events/257281738/

Har du nått intressant att presentera, kort eller långt, på svenska
eller engelska, så kontakta mig så lägger jag till dig. Det behöver
inte vara speciellt formellt, och slides är helt frivilligt.

Vi ses där!
Hälsningar

--
Niclas Zeising