Subject: Re: Evenemang om Open Source på Almedalsveckan

Re: Evenemang om Open Source på Almedalsveckan

From: bengt bäverman <bengt_at_baverman.se>
Date: Sat, 10 Jun 2017 21:41:43 +0200

Arbetsförmedlingen kommer vara där också för att bl a tala om öppna data,
innovation och det öppna samarbete med delade annonser och CV som vi ser
som en del av det ekosystem som kan skapa en del av framtidens bättre
fungerande arbetsmarknad.

/Bengt Bäverman

Den 10 juni 2017 21:03 skrev Tomas Gustavsson <tomas.gustavsson_at_primekey.com