Subject: Re: Nästa FOSS-Sthlm

Re: Nästa FOSS-Sthlm

From: Glenn <foss_at_repulsiv.se>
Date: Fri, 28 Oct 2016 12:02:32 +0200

Jag kan iofs hålla med Kjer om att ifall det blir ett självändamål att
hålla presentationen på engelska fast talaren inte behärskar det
tillräckligt så kan det bli negativt.

Annars är det väl trots allt så att man knappt klarar sej i denna
branchen om man inte åtminstonde har fullgod förståelse av engelska,
så det borde inte vara några problem på det sättet kan man tycka.

Med andra ord, det är nog bra att dela upp det och föra ihop
engelskspråkiga presentationer till samma möten.

Glenn