Subject: Re: RMS to speak in Stockholm -- printa poster

Re: RMS to speak in Stockholm -- printa poster

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Sun, 17 Jan 2016 23:20:11 +0100 (CET)

On Sun, 17 Jan 2016, Tomas Nordin wrote:

> Vet inte om det redan Àr gjort pÄ andra vis, men jag har tipsat alla möjliga
> tidningar, radio och tv om att Richard Stallman pratar pÄ Stockholms
> universitet.

Finemang!

> Jag tyckte att landnings-sidan http://www.foss-sthlm.se/rms2016.html var
> fin, sÄ jag skulle vilja printa ut den pÄ en A3 eller nÄgot i den stilen.
> AlltsÄ för att sÀtta upp som poster. Finns det nÄgon som har nÄgra bra tips
> pÄ hur man kan fixa det, eller redan har nÄgon typ av printbar variant av
> sidan.

Jag har tyvÀrr inte mycket hjÀlp att erbjuda för det annat Àn att berÀtta att
Kjells orginalfoto av Stallman finns tillgÀnglig i 3888 x 2592 pixels pÄ
http://kjell.haxx.se/stallman/img_2767.jpg (alla Kjells snygga bilder frÄn RMS
förra besök finns för övrigt kvar att beskÄda pÄ
http://kjell.haxx.se/stallman/)

Jag anvÀnder en lite nedskalad och bantat version av bilden pÄ rms2016-sidan.

--
  / daniel.haxx.se