Subject: Re: Fwd: [foss-gbg] Registrering för GUADEC 7-9 Augusti uppe + Andra konferanser

Re: Fwd: [foss-gbg] Registrering för GUADEC 7-9 Augusti uppe + Andra konferanser

From: Luna Jernberg <droidbittin_at_gmail.com>
Date: Thu, 30 Jul 2015 11:56:04 +0200

Vi har det sista mötet för GUADEC som börjar på Fredag nästa vecka 18:00 på
irc.gnome.org i #guadec om någon känner för att ställa frågor eller så i
slutet av mötet
annars ses vi nästa vecka jag är själv där på Lördag och Söndag 8 och 9:e
Augusti kom ihåg att registrera er på https://registration.guadec.org/
blir det enklare för oss att se vilka som kommer och inte, ni får ha det
bra så hoppas jag att vi ses i Göteborg nästa vecka

//Luna <GUADEC Volentär>