Subject: Re: Mozilla Webmaker Events Juli 2015

Re: Mozilla Webmaker Events Juli 2015

From: Luna Jernberg <droidbittin_at_gmail.com>
Date: Sun, 12 Jul 2015 14:29:36 +0200

Mer information om eventet 16:e Juli och 25:e Juli

Hejsan vi Mozilla Sverige Community folk ska ha 2 events i Stockholm i Juli
också
https://events.webmaker.org/
16:e Juli:
https://biblioteket.stockholm.se/kalender/global-maker-party-en-skaparfest-p%C3%A5-bibblerian
(Själv är jag hos släkten i Gävle då så ska inte hjälpa till men Åke Nygren
och dom som är där är sjukt trevliga)
sen 25:e Juli blir det översättnings event:
https://events.webmaker.org/events/7137 (om nån känner för att hjälpa oss
med översättning) som jag själv hjälper till att hålla i tillsammans med
Åke

Kom gärna förbi 16:e om ni tycker det är skoj att kolla på platformen för
Mozillas lärosaker och 25:e om ni känner att ni vill hjälpa till att bidra
till Mozillas översättning :)