Subject: Re: BankID på Linux

Re: BankID på Linux

From: Martin Assarsson <martin.assarsson_at_tiunda.com>
Date: Fri, 29 May 2015 14:35:09 +0200

Jag har tidigare ställt frågan mot Sparbanken Enköping. De förstår inte
alls problemet utan hänvisar med hela handen till Mobilt BankID.
Om vår kravbild som kund inte kompletteras utöver de krav vi har hittills,
kommer troligen ingen ändra den inställningen.

  // Martin

*Martin Assarsson*
Tiundavägen 12
746 34 BÅLSTA