Subject: Re: Red Hat Event imorgon

Re: Red Hat Event imorgon

From: Martin lindkvist <wartin.lindkvist_at_gmail.com>
Date: Fri, 5 Dec 2014 11:46:12 +0100

Det var exakt samma för mig ... sen kom jag till skolnätet å då ploppade
registreringen upp ...

Jag måste dock till sjukhuset så hinner inte gå ... ska se om jag kan få
lite tjejer intresserade av open source ... väldigt bra av redhat med
'wimin and open source ' projektet ... mL(jag) har hittat en klase driva
iT-tjejer (testare, programmerare och projektledare).

/mL