Subject: Re: Liten laptop till barn?

Re: Liten laptop till barn?

From: Marcus Rejås <marcus_at_rejas.se>
Date: Thu, 14 Aug 2014 09:06:07 +0200

Anders Wallenquist skrev 2014-08-14 08:55:
> Jag tror hon fortfarande installerar TuxPaint och några till från
> Edu-sviten på sina datorer arton år fyllda.

Båda mina barn har använt Debian sedan små. Inga problem alls. TuxPaint
är ett måste. Mina två (en av varje sort) har båda älskat TuxPaint från
väldigt låg ålder. Installera mycket stämplar. Även GCompris har gått
mycket. Nu är det Minetest som går mest.

  /Marcus

--
Marcus Rejås
Rejås Datakonsult AB övergår i ALLEATO | http://www.alleato.se