Subject: Re: IPv6

Re: IPv6

From: Christian Huldt <christian_at_solvare.se>
Date: Tue, 08 Jul 2014 12:32:11 +0200

Tack för alla svar!

Det är en sak jag undrar - vilket iofs kan bero på att jag är ovan vid
IPv6, bara har vana vid NATade nät, och/eller är lite för van vid arp -
Hur delges externa enheter vad som finns innanför brandväggen? Ska man
köra RA? (har gjort lite experiment i mindre skala, men de annalkande
semestertiderna borde vara lämpliga för större skala...)