Subject: Re: [Re: Linux och BankID]

Re: [Re: Linux och BankID]

From: Christoffer Holmstedt <christoffer.holmstedt_at_gmail.com>
Date: Fri, 9 May 2014 14:32:04 +0200

Tack för informationen Bengt. HÀrligt med en deadline pÄ sista september
ocksÄ, hoppas att den hÄlls. NÄgon som förstÄr varför ansvaret lÀggs pÄ
e-legnÀmnden?

Om jag hade tÀnkt i lite mer "transparens"-banor sÄ hade vÀl en "neutral"
tredjepart fÄtt ansvaret med nÀra kontakt med E-legnÀmnden och inte tvÀrt
om som nu...men kanske bara Àr politik...Ä andra sidan Àr det nog
E-legnÀmnden som har bÀst kompetens.

Med vÀnlig hÀlsning

--
Christoffer Holmstedt